O NAS

Siedziba Gremi Media SA

Co oferujemy?

MEDIA

Rzeczpospolita to ogólnopolski dziennik ekonomiczno-prawny i jedyna w Polsce gazeta konserwatywno-liberalna. Ukazuje się sześć razy w tygodniu. W soboty jako weekendowe wydanie „Plus Minus” składające się z tekstów o charakterze cywilizacyjnym, literackim, obyczajowym i metapolitycznym.

Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet” to ogólnopolski dziennik specjalistyczny, który na celowniku ma giełdę i cały rynek kapitałowy. Ukazuje się sześć razy w tygodniu.

Uważam Rze Historia to miesięcznik poświęcony nieznanym kartom historii, ciekawym postaciom z przeszłości, korzeniom nowoczesności. Ukazuje się w każdy trzeci czwartek miesiąca.

DIGITAL

RP.pl to jeden z najchętniej czytanych serwisów dzienników ogólnopolskich w kategorii Biznes-Finanse-Prawo. Użytkownicy znajdują tu najświeższe informacje z kraju i ze świata, wiadomości ekonomiczne, prawne i regionalne. Strona dostosowana jest do wszystkich urządzeń i czytników treści, a dodatkowo „Rzeczpospolitą” można czytać dzięki aplikacji mobilnej.

PRO.RP.PL - serwis dla profesjonalistów, oferujący unikalne treści tworzone przez czołowych ekspertów z biznesu, finansów i prawa. Zapewnia dostęp do pogłębionych analiz, prognoz i komentarzy. Regularnie aktualizowane treści odpowiadają na potrzeby menedżerów, prawników i przedsiębiorców.

Parkiet.com to serwis dla inwestorów i dla wszystkich oszczędzających, którzy chcą wiedzieć, jakie zyski przynoszą fundusze inwestycyjne, które obligacje kupić, jakie lokaty i ubezpieczenia przyniosą zysk. Na bieżąco relacjonujemy i komentujemy najważniejsze wydarzenia na rynkach finansowych, w tym ze spółek giełdowych. Strona dostosowana jest do wszystkich urządzeń i czytników treści.

Historia.uwazamrze.pl to serwis dla osób zainteresowanych historią, nieznanymi dotąd faktami, sensacyjnymi wydarzeniami z przeszłości, poświęcony postaciom i wszystkim ważnym momentom, które wpływają na kształt obecnej polityki i ekonomii na świecie.

eKiosk to innowacyjny kiosk internetowy z prasą cyfrową, z obszerną bazą dzienników i magazynów w wydaniu elektronicznym. Spółka oferuje użytkownikom bardzo atrakcyjny pakiet, łącząc treści prasowe i obszerne portfolio e-booków.

KONFERENCJE I SZKOLENIA

To platforma edukacyjna, działająca w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie, skupiająca profesjonalistów w swoich dziedzinach, których zadaniem jest przekazywanie informacji o najnowszych trendach, wymiana najlepszych praktyk oraz branżowy networking. To również centrum eventowe - miejsce wymiany poglądów, debat, spotkań z opiniotwórczymi osobami reprezentującymi różne środowiska, branże i interesy.

USŁUGI

Kancelarie RP to nowa jakość w usługach prawniczych. Ponad 200 dokumentów, przyjazny i prosty generator online oraz wysoko wyspecjalizowani prawnicy dostępni na wyciągnięcie ręki.

MMConferences to niezależny organizator warsztatów i konferencji w Polsce, który rocznie przygotowuje kilkadziesiąt projektów dedykowanych specjalistom, kadrze menedżerskiej oraz zarządom wiodących firm.

Czytaj na rp.pl

Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1002

24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarow...

Co 16. dziecko, które rodzi się w Polsce, jest cudzoziemcem. Chodzi o komfort życia?

Średnio co 16. dziecko, które rodzi się obecnie w...

Facebook i TikTok dozwolone od lat 16? Ustawa jest już w australijskim parlamencie

Centrolewicowy australijski rząd skierował do parl...

Putin już bombarduje Polskę – w legnickim teatrze

„Chłopki” Sulimy i Piaseckiego o m.in. skomplikowa...

W przyśpieszonych wyborach SPD stawia na Olafa Scholza. Przynajmniej na razie

Nie wiadomo do końca, kto poprowadzi socjaldemokra...

Joe Biden chce umorzyć Ukrainie miliardy dolarów długu

Ustępująca administracja Joe Bidena zamierza umorz...

Czy oprawcy z KL Dachau wciąż żyją? IPN zakończył śledztwo

Pion śledczy IPN w Warszawie zakończył śledztwo w...

Sławomir Broniarz: Nauczycielom chodzi nie tylko o pieniądze

– Należy zmienić podstawę programową. Dziś nauczyc...

Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1001

24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarow...

Sterowana przez Rosję Abchazja walczy o resztki wolności

Bez prądu, pieniędzy i o krok od chaosu. Do czego...

CELE

Cele Gremi Media SA

Gremi Media SA to czołowy polski wydawca zapewniający czytelnikom specjalistyczne treści biznesowe i prawnicze. Tworzymy wielokanałową platformę skupiającą się na przekazywaniu treści na wysokim poziomie w mediach onlinowych i offlinowych. Naszym celem jest zabieranie głosu w publicznej debacie na temat zmian gospodarczych, prawnych i finansowych oraz dotarcie do czytelników z najświeższymi informacjami.

Budowa od lat reputacji naszych tytułów dzięki jakości treści oraz wieloletniej historii to plan, które chcemy konsekwentnie realizować.

Jednocześnie cały czas rozwijamy naszą ofertę współpracy biznesowej w oparciu o bogaty wachlarz naszych produktów.

Misja

Misja Gremi Media SA

Naszą misją jest tworzenie wysokiej jakości treści, koncentrując się na tematyce gospodarczej i prawnej. 
Z wyprzedzeniem kierujemy informacje do liderów opinii, osób podejmujących decyzje biznesowe i tych, którzy chcą być na bieżąco. 
Opisując i komentując wydarzenia i zjawiska gospodarcze, prezentujemy wymiar globalny, krajowy i lokalny.

Chcemy nieustannie tworzyć najbardziej opiniotwórcze media w Polsce, być sprawdzonym źródłem wiedzy i informacji, na które powołują się inni. 

 

Władze

Zarząd

MACIEJ MACIEJOWSKI

Prezes Zarządu

Związany z mediami od 2000 roku, kiedy rozpoczął pracę w onet.pl. Ostanie 16 lat spędził w TVN S.A., gdzie odpowiadał między innymi za cyfrową transformację. Od 2012 roku był w Zarządzie TVN odpowiedzialny za Pion Digital.

Dołączył do Gremi w 2022 roku
2012 - 2020: Członek Zarządu TVN S.A.; Dyrektor Pionu Digital
2011 - 2012: zastępca dyrektora programowego w TVN S.A.
2008 - 2011: menadżer kanału TVN Warszawa i portalu tvnwarszawa.pl TVN S.A.
2007 - 2008: menadżer projektu w portalu TVN24.pl TVN S.A.
2004 - 2006: marketing menadżer TVN S.A.
2000 - 2004: menadżer kluczowych projektów Grupa Onet S.A.
1996-2000: Studio Filmów Animowanych w Krakowie

RADEK KUCKO

Członek Zarządu

Związany z tworzeniem i rozwojem największych portali internetowych w Polsce od 23 lat. Przez ostatnie 13 lat (2009 - 2022) pełnił funkcje Członka Zarządu Grupy Interia.pl, gdzie podlegały mu zespoły Badań i Analiz, produkty komunikacyjne z pocztą portalu oraz grupa serwisów tematycznych.

Dołączył do Gremi w 2023 roku

2009-2022: Członek Zarządu Grupy Interia.pl
2004-2022: Członek Rady Badania spółki Polskie Badania Internetu
2000-2009: Dyrektor działów Badań i Analiz, Rozwoju Produktu Reklamowego, Hostingu, BOK, w Onet.pl
2001-2004: Członek Rady Nadzorczej spółki Polskie Badania Internetu
2000-2000: CATI manager w Pracowni Badan Społecznych w Sopocie
1997-2000: Team Leader w Pracowni Badań Społecznych w Sopocie

Rada Nadzorcza

Zoltán Varga

Zoltán Varga jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu w Pecs na Węgrzech. Podczas studiów pracował dla Dresdner Bank i Giełdy Papierów Wartościowych we Frankfurcie. W 1990 roku dołączył do zarządu Giełdy w Budapeszcie, a w 1991 roku do zarządu Credit Suisse First Boston (CSFB), gdzie pracował najpierw w Londynie, a później w Nowym Jorku. W Budapeszcie do 2001 roku jako zastępca dyrektora zarządzał działami sprzedaży i handlu.
Po 10 latach działalności w międzynarodowej i dużej przedsiębiorczości uruchomił własne inwestycje. W 2004 roku dołączył do historii sukcesu Wizz Air jako jeden z pierwszych i największy prywatny udziałowiec.
Następnie rozpoczął działalność inwestycyjną i założył grupę Central, która działa od 2004 roku na rynku węgierskim. Powstała jako firma faktoringowa, grupa rozszerzyła swoją działalność i obecnie zajmuje się także zarządzaniem wierzytelnościami i nieruchomościami oraz doradztwem finansowym.
W 2014 roku Grupa Central powiększyła się o Central Médiacsoport Zrt. (Central Media Group dawniej Sanoma Budapest), jedną z największych niezależnych spółek medialnych na Węgrzech.
Dzięki ponad 25 drukowanym tygodnikom i magazynom oraz 15 portalom internetowym portfolio mediów Central Media Group dociera do 2/3 węgierskiej populacji. Co więcej, będące pod jego kontrolą wydawnictwo należące do grupy Central Media Group znajduje się w pierwszej piątce największych wydawców na węgierskim rynku książki, zarządzając tytułami takimi jak książki o Harrym Potterze i skandynawskie kryminały. W ciągu ostatnich trzech lat był członkiem Zarządu w co najmniej 22 spółkach, członkiem Rady Nadzorczej w 3 spółkach oraz wspólnikiem lub akcjonariuszem w 74 spółkach. Szczegółowy wykaz ww. spółek stanowi załącznik do niniejszego raportu.
W Polsce Zoltán Varga pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych S.A. (od 2019 r. – 2024r.) oraz wcześnie był członkiem Rady Nadzorczej Premium Mobile Sp. z o.o. ( 2018 - 2021 r.) oraz Tutore Poland Sp. z o.o. (2022 - 2023).
W stosunku do Zoltán Varga nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e) i g)–h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.

Dyrektor Zarządzający Central International Kft, Akcjonariusza Emitenta.

Joanna Różycka-Iwan

Joanna Różycka-Iwan pełni funkcję dyrektora inwestycyjnego (Chief Investment Officer) w Media Development Investment Fund (MDIF). Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w inwestowaniu, doradztwie i zarządzaniu finansami. Od dołączenia do MDIF w 2012 roku zarządza globalnym portfelem zaangażowanych społecznie inwestycji kapitałowych i dłużnych (impact investments), realizując w ostatnich latach istotne transakcje medialne na rynku europejskim. Specjalizuje się w kształtowaniu priorytetów strategicznych, monitorowaniu wyników i zarządzaniu finansami. W okresie od lutego 2019 r. do czerwca 2024 r. zasiadała w radzie nadzorczej Eurozet sp. z o.o. Jest członkinią rady nadzorczej w Wirtualna Polska Holding S.A. i Petit Press (Słowacja). Przed dołączeniem do MDIF związana z Deloitte oraz Crido Taxand, gdzie doradzała klientom, pozyskując ponad 150 milionów euro finansowania na projekty w różnych sektorach.
Jest członkinią ACCA od 2014 roku i FCCA od 2019 roku oraz absolwentką Leadership Academy for Poland 2021. Posiada dyplomy ukończenia studiów magisterskich z zakresu finansów korporacyjnych (Szkoła Główna Handlowa) oraz stosunków międzynarodowych (Uniwersytet Warszawski). Poza zasiadaniem w radach nadzorczych spółek Wirtualna Polska Holding S.A. i Petit Press, nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Gremi Media S.A.
W stosunku do Joanny Różyckiej-Iwan nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e)–f) i h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.

Dyrektor ds. inwestycji w Media Development Investment Fund Inc. Media Development Investment Fund Inc. zarządza Pluralis B.V., Akcjonariuszem Emitenta.

Grzegorz Kossakowski

Grzegorz Kossakowski posiada wieloletnie doświadczenie w działalności inwestycyjnej i zarządzaniu mediami. Pełnione przez niego funkcje w różnych przedsięwzięciach pozwoliły mu na zdobycie doświadczenia w zakresie fuzji i przejęć, finansów korporacyjnych, a także w zakresie zarządzania organizacjami medialnymi. Jego doświadczenia zawodowe obejmują również doradztwo biznesowe.
Grzegorz Kossakowski od lipca 2023 r. jest członkiem rady nadzorczej chorwackiej spółki Telegram Media Grupa d.o.o. Wcześniej Grzegorz Kossakowski związany był z grupą Eurozet, gdzie w okresie od lutego 2019 r. do października 2021 r. pełnił funkcję członka rady nadzorczej w spółce Eurozet sp. z o.o., a w okresie od marca 2022 r. do lutego 2023 r. był prezesem zarządu tej spółki, zaś w okresie od marca 2022 r. do lutego 2023 r. pełnił funkcję członka zarządu w spółce Eurozet Radio sp. z o.o. Ponadto Grzegorz Kossakowski w okresie od marca 2018 r. do października 2021 r. pełnił funkcję członka rady nadzorczej Nais sp. z o.o. Dyrektor ds. inwestycji na Europę w Media Development Investment Fund, Inc.
W stosunku do Grzegorza Kossakowskiego nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e)–h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.

Dyrektor ds. inwestycji na Europę w Media Development Investment Fund Inc. Media Development Investment Fund Inc. zarządza Pluralis B.V., Akcjonariuszem Emitenta.

Paweł Rymarz

Paweł Rymarz jest radcą prawnym i partnerem kancelarii Rymarz, Zdort, Maruta, Wachta, Gasiński, Her i Wspólnicy sp.k.
Paweł Rymarz jest renomowanym doradcą prawnym w dziedzinie prawa korporacyjnego, fuzji i przejęć oraz transakcji na rynkach kapitałowych. Jego doświadczenie obejmuje doradztwo przy największych fuzjach i przejęciach, przekształceniach i reorganizacjach korporacyjnych spółek kapitałowych, a także przy transakcjach typu private equity oraz przy publicznych ofertach papierów wartościowych, w tym realizowanych w ramach procesów prywatyzacyjnych. Uczestniczy również w kluczowych międzynarodowych postępowaniach arbitrażowych z udziałem polskich podmiotów. Regularnie uzyskuje najwyższe rekomendacje i wyróżnienia w międzynarodowych i krajowych rankingach rynku prawniczego (w tym Chambers & Partners, The Legal 500, IFLR1000).
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 25 lat zarządza jedną z najbardziej renomowanych kancelarii w Polsce, obecnie pod firmą Rymarz, Zdort, Maruta, Wachta, Gasiński, Her i Wspólnicy sp.k., a wcześniej Weil, Gotshal & Manges – Paweł Rymarz sp.k.
Jest komplementariuszem w spółkach Rymarz, Zdort, Maruta, Wachta, Gasiński, Her i Wspólnicy sp.k. oraz Shelby Partners spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Side Car Tylko sp. k., a także wspólnikiem i członkiem Zarządu w spółkach „Interaktywny Wehikuł Administracyjny" sp. z o.o. i East Studio sp. z o.o. W latach 2019–2021 był likwidatorem spółki „Polskie Zdroje" sp. z o.o. w likwidacji.
W stosunku do Pawła Rymarza nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e) i g)–h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.

Wojciech Kostrzewa

Wojciech Kostrzewa jest menadżerem i przedsiębiorcą o unikatowym doświadczeniu na polskim rynku. Obecnie stoi na czele Polskiej Rady Biznesu, organizacji zrzeszającej prezesów i właścicieli największych firm w kraju. Jest również współwłaścicielem Grupy Billon, a także dominującym wspólnikiem w Wydawnictwie Pascal sp. z o.o.
Jego wieloletnia kariera zawodowa stanowi połączenie pracy w sektorze finansowym, medialnym, technologicznym oraz aktywności społecznej. W obszarze finansów zasiadał m.in. w zarządzie regionalnym Commerzbank AG na Europę Środkowo-Wschodnią (2002–2004), był prezesem (1998–2004) oraz wiceprezesem (1995–1998) zarządu BRE Banku S.A. (obecnie mBank S.A.), a także prezesem zarządu Polskiego Banku Rozwoju S.A. (1990–1995). W latach 1989–1991 pełnił funkcję doradcy ministra finansów Leszka Balcerowicza.
W sektorze medialnym z kolei był m.in. prezesem ITI Group S.A. (2005–2018), a także zasiadał w radzie nadzorczej TVN S.A. (2005–2017), w tym jako jej przewodniczący i wiceprzewodniczący. W latach 2020–2022 był członkiem rady nadzorczej Canal+ Polska S.A., a w latach 2007–2013 przewodniczącym rady nadzorczej Tygodnika Powszechnego. Zasiadał również w radzie nadzorczej Onet.pl. Od lat zaangażowany w szereg inicjatyw środowisk przedsiębiorców, m.in. jako prezes Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (2004–2007), wiceprezydent (2007–2020) oraz członek Rady Głównej (od 2020 r.) Konfederacji Lewiatan, a także wiceprezes (2015–2019) i prezes (od 2019 r.) Polskiej Rady Biznesu.
Obecnie sprawuje funkcję przewodniczącego rady dyrektorów Billon Group Ltd. (Londyn, Wielka Brytania), do marca 2024 r. był zaś jej dyrektorem generalnym (Chief Executive Officer). Ponadto jest przewodniczącym rady nadzorczej Wydawnictwa Pascal sp. z o.o., wiceprzewodniczącym rady nadzorczej Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A., a także członkiem rady nadzorczej Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń Na Życie ERGO Hestia S.A. Zasiada w radzie dyrektorów w Stadler Rail AG (Bussnang, Szwajcaria). Jest też prezesem zarządu WK Consult sp. z o.o. oraz komplementariuszem w Kostrzewa, Marciniak–Małecka, Evox sp. k. Ponadto pełni funkcję dyrektora w Art Polonia SL (Marbella, Hiszpania) i Cricklade Investment Ltd. (Gibraltar, Wielka Brytania). Do 2024 r. był przewodniczącym rady nadzorczej Poland Investments sp. z o.o. oraz członkiem zarządu Evox sp. z o.o., a do 2023 r. zasiadał w radzie nadzorczej Billon Solutions sp. z o.o.
Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Chrystiana Albrechta w Kilonii (Niemcy). Studiował także prawo na Uniwersytecie Warszawskim.
W stosunku do Wojciecha Kostrzewy nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e)–h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.

Marc Vangeel

Marc Vangeel jest doświadczonym menedżerem, który pracuje w branży mediów od 30 lat. Zajmował szereg stanowisk kierowniczych w podmiotach medialnych w różnych państwach. W szczególności w 1994 r. dołączył do belgijskiej grupy medialnej Concentra, gdzie pracował na wyższych stanowiskach kierowniczych, w tym jako Chief Executive Officer (CEO). W 2014 r. Concentra, wraz z inną belgijską grupą medialną, Corelio, utworzyła podmiot joint venture Mediahuis, europejski dom mediowy z aktywami w Belgii, Holandii, Irlandii, Luksemburgu i Niemczech. Marc Vangeel zajmował następnie szereg stanowisk kierowniczych w Grupie Mediahuis, w szczególności był CEO Mediahuis Nederland, a następnie CEO Mediahuis Ireland. Obecnie jest odpowiedzialny za rozwój Grupy Mediahuis.
Marc Vangeel ukończył Uniwersytet w Gandawie jako inżynier budownictwa, a następnie ukończył studia MBA oraz program Harvard Business School „Strategie dla firm medialnych”.
W stosunku do Marca Vangeela nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e) – h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.

Piotr Łysek

Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej. W latach 1993-2010 związany z Europejskim Funduszem Leasingowym SA, w tym od 1994 na stanowiskach managerskich, odpowiadał za sprzedaż w makroregionie. W latach 2010 - 2012 był Doradcą Zarządu w Getin Holding SA. Od marca 2009 do czerwca 2014 był członkiem Rady Nadzorczej NFI Jupiter SA. Od czerwca 2013 do czerwca 2014 był członkiem Rady Nadzorczej KCI SA. W pierwszej połowie 2014r był członkiem Rady Nadzorczej firmy Gremi Business Communication Sp. z o.o. a od lipca 2014 Doradcą Zarządu Gremi Business Communication Sp. z o.o. Był Wiceprezesem Zarządu Gremi Media S.A. oraz Prezesem Zarządu e-Kiosk S.A. Obecnie jest Prezesem Zarządu KCI S.A. Akcjonariusza Emitenta, Prezesem Zarządu Gremi Inwestycje S.A. oraz Prezesem Zarządu Dragmor sp. z o.o.
W stosunku do Piotra Łyska nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e)–h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.

Marcin Petrykowski

Ponad 20 lat doświadczenia zarządczego w sektorze finansowym, technologicznym oraz bankowym, ze specjalizacją w transformacjach, strategiach wzrostu, inwestycjach oraz wdrażaniu innowacji. Wieloletnia kariera międzynarodowa, prowadząc Europejskie struktury regionalne kluczowych instytucji globalnego rynku finansowego, S&P Global i J.P. Morgan.
Obecnie członek rady nadzorczej oraz przewodniczący komitetu Strategii i Technologii w JSC Universal Bank (monobank), drugim największym banku detalicznym w Ukrainie i największym neobanku w Europie (ponad 8 mln klientów). Od roku 2021 Starszy Doradca na Europę Środkową i Wschodnią w globalnym funduszu Vauban (EUR 10 miliardów w aktywach infrastrukturalnych i ESG, grupa Natixis), z odpowiedzialnością za strategię i inwestycje w regionie.
Ostatnie 3 lata pełnił funkcję Prezesa Zarządu Atende S.A., grupy kapitałowej notowanej na GPW dostarczającej kompleksowe rozwiązania z obszaru cyfryzacji i nowoczesnych technologii. Po restrukturyzacji, wdrożeniu nowej strategii i transformacji wprowadził grupę na historycznie wysoki poziom wyników.
Wcześniej jako Dyrektor Zarządzający prowadził całościowy biznes komercyjny globalnego lidera branży ratingowej, analityki oraz danych, S&P Global, na region Europa, Bliski Wschód i Afryka (EMEA). Wprowadził S&P Global Ratings do Polski i na region CEE, a następnie w regionie EMEA przeprowadził transformację modelu zarządzania biznesem oraz wdrożył nową strategię operacyjną. Rozpoczął karierę w bankowości korporacyjnej w Citibanku, a następnie pracował jako Dyrektor Wykonawczy w J.P. Morgan Corporate and Investment Bank w Londynie, gdzie odpowiadał za rynek niemiecki, rosyjski oraz CEE, jednocześnie pełniąc funkcję zastępcy dyrektora oddziału J.P. Morgan w Polsce.
Przewodniczący Rady Programowej konferencji Fintech & Insurtech Congress, oraz Przewodniczący Rady Doradczej Fundacji im. Lesława A. Pagi. Wcześniej członek Rady Nadzorczej notowanego na GPW funduszu private equity wyspecjalizowanego w transformacji cyfrowej MCI Capital S.A. oraz członek rady dyrektorów American Chamber of Commerce in Poland.
Absolwent Stern Leadership Academy na Stanford School of Business oraz Leadership Academy for Poland w Center for Leadership, wykształcenie wyższe oraz podyplomowe uzyskane na Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytecie w Lund oraz Uniwersytecie Warszawskim.
W stosunku do Marcina Petrykowskiego nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e)–h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.

Ricardo da Silva Oliveira

Ricardo da Silva Oliveira posiada rozległą wiedzę dziedzinie finansów, zarządzania, negocjacji oraz przedsiębiorczości. Ukończył studia z Business Economics na Oklahoma University, posiada również tytuł licencjata z psychologii i Sports Management uzyskany na University of California, Santa Barbara. Ukończył studia podyplomowe z finansów, zarządzania biznesem i inwestycji w nieruchomości na Universidade Católica Portuguesa oraz na ISEG, a także uzyskał tytuł Executive Master's Degree w dziedzinie Finance & Control na Universidade Católica Portuguesa.
W swojej karierze brał udział w i nadzorował liczne projekty związane z nabywaniem, restrukturyzacją i finansowaniem przedsiębiorstw, co pozwoliło mu zbudować rozległą międzynarodową sieć kontaktów, dzięki którym z powodzeniem wspiera rozwój wielu podmiotów prowadzących działalność na rynkach globalnych.
W sektorze medialnym, odegrał m.in. kluczową rolę w powstaniu Nobias European Studios, spółki zajmującej się między innymi produkcją rozwiązań w zakresie e-handlu, sztucznej inteligencji i technologii multimedialnych.
W stosunku do Ricardo da Silva Oliveira nie zachodzą okoliczności wymienione w §10 pkt 20) lit. e)–h) Załącznika nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.