Biuro prasowe

Gremi Media poszerza zespół e-Commerce o Subscription Growth Managera

2 listopada Iwona Siejka dołączyła do zespołu e-Commerce „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), gdzie na stanowisku Subscription Growth Managera będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych subskrybentów cyfrowych „Rzeczpospolitej” oraz rozwój oferty.

Iwona Siejka jest menedżerem produktu na rynku wydawniczym od 25 lat. Początkowo odpowiadała za marketing głównych produktów papierowych Wydawnictwa INFOR, następnie była odpowiedzialna za wprowadzanie produktów cyfrowych do portfolio INFOR, a także prowadziła działania marketingowe i sprzedażowe kluczowych produktów. Od 2015 roku zajmowała się marketingiem i sprzedażą „Dziennika Gazety Prawnej”. Iwona Siejka jest uczestniczką specjalistycznych programów, tj. Subscriptions Academy for Europe (Google News Initiative / Financial Times Strategies / INMA) oraz Reader Revenue Accelerator (Meta). Jest absolwentką kierunków humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu, a także marketingu internetowego Szkoły Głównej Handlowej.

– Dołączenie Iwony to kolejne wzmocnienie dla zespołu „Rzeczpospolitej" i wpisuje się w realizację naszej strategii cyfrowej. Ogromne doświadczenie Iwony na rynku wydawniczym w sprzedaży produktów cyfrowych do wyspecjalizowanych grup czytelników pozwoli nam konsekwentnie zwiększać liczbę subskrybentów cyfrowych i zwiększać ARPU – mówi Michał Kaczmarski, dyrektor subskrypcji i e-commerce.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita” oraz „Parkiet”, a także serwisy internetowe (z których korzysta ponad 7 miliona Realnych Użytkowników, Gemius, październik 2023), tj. rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in.: regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniądze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.