Biuro prasowe
„Rzeczpospolita” z dodatkiem na wakacje
„Rzecz na Lato” - tak nazywa się nowy, cotygodniowy dodatek „Rzeczpospolitej”, którego pierwszy numer ukazał się 13 czerwca. W każdą środę, czytelnicy będą mogli przeczytać między innymi o podróżach, zdrowym odżywianiu się, wydarzeniach kulturalnych w różnych częściach kraju i gadżetach.
W pierwszym numerze 8-stronicowego dodatku znalazły się między innymi materiały o turystyce sportowej w kontekście rozpoczynających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji, mapa największych stref kibica w Polsce, organizowanych w trakcie mundialu, felieton dziennikarza sportowego Stefana Szczepłka na temat futbolówki oraz przewodnik po odbywających się podczas wakacji festiwalach muzycznych i koncertach w Polsce. Ponadto czytelnicy mogą dowiedzieć się, do jakich miejsc na urlopie lubi wracać kompozytor Krzesimir Dębski i dlaczego mężczyźni coraz częściej korzystają z medycyny estetycznej, o czym opowie ekspert - doktor Marcin Ambroziak.
- Wakacje zaczynają się od mocnego akcentu sportowego, czyli mundialu, który przyciąga uwagę milionów kibiców - podkreśla Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika „Rzeczpospolita. - Ale nasz nowy dodatek odpowiada na wakacyjne potrzeby nie tylko kibiców. Podejmujemy w nim przede wszystkim tematy, które są interesujące w czasie urlopu: zdrowie, turystyka, kultura, czy nowe technologie. Chcielibyśmy zaproponować czytelnikom lekka i przyjemną lekturę i po prostu umilić im czas.
Cykl wydawniczy zaplanowany jest do końca sierpnia. Cena „Rzeczpospolitej” w środy pozostaje bez zmian - to 4,70 zł.
Gremi Media S.A. wydaje „Rzeczpospolitą”, „Parkiet” i ich serwisy internetowe. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk S.A. i ComPress S.A., 49 proc. w spółce prowadzącej serwis Kariera.pl oraz 47 proc. w spółce MMC Conferences S.A., organizującej konferencje.
- Gremi Media SA
- Rzeczpospolita
- rp.pl
- Parkiet
- parkiet.com
e-mail: [email protected]