Biuro prasowe

„Rzeczpospolita” stawia na styl życia

Premiera nowej, hybrydowej odsłony magazynu „Sukces”, wydawanego przez Gremi Media SA, to duża niespodzianka na polskim rynku prasy w 2020 roku. – To nie tylko nawiązanie do cenionego tytułu, ale przede wszystkim nowa, ekskluzywna jakość w kategorii czasopism i serwisów lifestyle’owych – mówi Andrzej Chojnowski, redaktor prowadzący magazynu „Sukces” i sukces.rp.pl.

Wydanie, które ukazało się dziś – piątek, 27 listopada 2020 – to całkowicie odmieniona wersja znanego już na rynku magazynu „Sukces”. – Ten ekskluzywny numer to ukłon w stronę naszych stałych czytelników, ponieważ jest on dostępny wyłącznie dla subskrybentów prenumeraty „Rzeczpospolitej”, zarówno w druku, jak i online – mówi Jarosław Machocki, członek Zarządu Gremi Media SA. Wydarzenie to jest jednak tylko elementem rozwijającej się platformy lifestyle’owej Gremi Media SA, w skład której wchodzi przede wszystkim serwis sukces.rp.pl. – Papierowy magazyn „Sukces" stanowi uzupełnienie i wartość dodaną dla internetowego sukces.rp.pl. To właśnie tam, na co dzień, publikujemy inspirujące teksty na temat szeroko pojętego stylu życia, koncentrując się na ludziach, zjawiskach, kulturze czy markach premium – dodaje Jarosław Machocki.

Redaktorem prowadzącym magazynu „Sukces” i sukces.rp.pl został Andrzej Chojnowski, który od lat związany jest z czołowymi czasopismami lifestyle’owymi w Polsce. – Pracując nad aktualnym wydaniem oraz kształtem serwisu, chcieliśmy stworzyć coś innego. Sukces.rp.pl, jak i magazyn, to formaty o zupełnie nowym charakterze na polskim rynku. Jednocześnie wpisują się one mocno w globalne trendy wśród najbardziej prestiżowych dzienników biznesowych na świecie, które mając na uwadze specyfikę, oczekiwania i potrzeby czytelników premium, poświęcają coraz więcej miejsca tematyce dotyczącej stylu życia – mówi Andrzej Chojnowski. W tym kontekście też „Sukces” kierowany jest do prestiżowego odbiorcy, czytelników prasy biznesowej, ludzi wykształconych i dobrze zarabiających, pragnących skupić się nie tylko na pracy, ale także na swoich pasjach i zainteresowaniach.

Do przygotowania 120-stronnicowego, najnowszego wydania specjalnego „Sukcesu”, zaproszeni zostali autorzy znani już z serwisu sukces.rp.pl, jak i goście. Dlatego znajdziemy w nim teksty między innymi: Kary Becker, Mai Chitro, Basi Stareckiej czy Piotra Guszkowskiego oraz ilustracje Anny Halarewicz. Za szatę graficzną tego numeru odpowiedzialna była Karolina Żmijewska, wieloletnia dyrektorka artystyczna polskiej edycji Harper’s Bazaar, która zaprojektowała nowy „Sukces” całkowicie od początku. Również logo zmieniło swoją funkcję, obecne jest dużo mniejsze, co odzwierciedla odmieniony charakter magazynu. Na okładce tego wydania wystąpił Michał Kiciński, współtwórca CD Projektu, firmy, która w tym roku wydaje jedną z najbardziej oczekiwanych gier na świecie, „Cyberpunk 2077”. – To nie tylko autorytet z branży cyfrowej rozrywki, ale człowiek, który dobrze poznał obie strony medalu z napisem „sukces” i potrafi o tym opowiadać w sposób inspirujący – mówi Andrzej Chojnowski, zachęcając do lektury. Rozmowie z Michałem Kicińskim towarzyszy sesja zdjęciowa, autorem zdjęć jest Radek Polak, laureat nagrody Grand Press Photo w 2020 roku.

„Sukces” w nowej hybrydowej odsłonie, łączącej wydanie drukowane oraz internetowe, to ekskluzywny magazyn dla prenumeratorów dziennika „Rzeczpospolita”. Czytelnicy papierowej „Rzeczpospolitej” otrzymali go razem z piątkowym wydaniem – 27 listopada 2020 roku – jest on dostępny także dla wszystkich subskrybentów online oraz na platformie e-kiosk.pl i nexto.pl. – Jesteśmy bardzo ciekawi opinii prenumeratorów „Rzeczpospolitej” na temat  nowego „Sukcesu” – podkreśla Jarosław Machocki. – Pod tym względem tegoroczne wydanie magazynu jest ważnym testem. Będziemy słuchać, co mają do powiedzenia nasi czytelnicy i w oparciu o to podejmować decyzje dotyczące kolejnych wydań „Sukcesu” w 2021 roku.