Biuro prasowe

„Rzeczpospolita” z nową ofertą dla prenumeratorów na 2023 rok

We wtorek, 8 listopada, „Rzeczpospolita” zaprezentowała nową ofertę dla prenumeratorów na kolejny rok. W niej m.in. książki z obszarów prawnopodatkowych, newslettery oraz specjalistyczne poradniki m.in. z zakresu podatków, Polskiego Ładu czy prowadzenia biznesu w czasach kryzysu. 

„Rzeczpospolita” opublikowała bogatą ofertę prenumeraty dla profesjonalistów. Jak co roku nie zabraknie rzetelnej i pogłębionej wiedzy z zakresu ekonomii, biznesu oraz prawa. Oprócz m.in. specjalistycznych tygodników, weekendowego wydania „Plus Minus”, tematycznych poradników oraz fachowych książek, w ofercie pojawiły się nowości. Mowa o czterech poradnikach ukazujących się raz w tygodniu: „Rzecz o inflacji", „Polski Ład w praktyce”, „Praca zdalna”, a także „Administracja i samorząd". Kolejną nowością jest poradnik „Biznes” – dodatek z obszaru przedsiębiorczości i biznesu.

- To, co staramy się zaoferować w prenumeracie, tradycyjnie uwzględnia najważniejsze, bieżące potrzeby naszych odbiorców. Naszym celem jest dostarczanie skutecznych narzędzi i wiarygodnych informacji, które pozwalają na rozwiązywanie problemów, z którymi muszą się oni mierzyć na co dzień. Stąd w ofercie pojawiły się nowe pozycje takie jak „Rzecz o inflacji” - poradniki poświęcone telepracy i rozliczeniom związanym z pierwszym rokiem obowiązywania Polskiego Ładu, bezpieczeństwu w firmie. Zarówno w przypadku prenumeraty, jak i naszej oferty cyfrowej staramy się być jak najbliżej tego, czym żyją nasi prenumeratorzy i subskrybenci. Jestem przekonany, że w ten sposób nasi odbiorcy zyskują stały dostęp do sprawdzonego, rzetelnego i szybko reagującego na bieżące wydarzenia oraz zmiany gospodarcze i prawne źródła informacji, analiz i komentarzy – wyjaśnia Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy.

Pełna oferta dostępna jest na stronie prenumerata.rp.pl.

Prezentacji oferty towarzyszy kampania produktowa realizowana pod hasłem „Najcenniejsza wiedza, to ta specjalistyczna”. Działania marketingowe obejmują kampanię m.in. w mediach własnych („Rzeczpospolita”, „Parkiet”) oraz zewnętrznych (m.in. RMF, EUROZET, RASP, Burda, Cityboard). Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

 „Rzeczpospolita” to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. Od wielu lat znajduje się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu IMM we wrześniu „Rzeczpospolita” była cytowana przez dziennikarzy innych redakcji 1760 razy. 

Gremi Media S.A. wydaje m.in. dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport” i ich serwisy internetowe: rp.pl, parkiet.com, sportdziennik.com. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk S.A. oraz KancelarieRP sp. z o.o.