Biuro prasowe
W Gremi Media ruszył BFPConceptLab
BFPConceptLab łączy w jednym centrum kompetencyjnym dostępne zasoby, know-how i narzędzia analityczne potrzebne do kompleksowej obsługi partnerów biznesowych. Dzięki wyspecjalizowanej ofercie, wspiera klientów już na etapie identyfikacji ich potrzeb komunikacyjnych, skutecznie docierając do grup celowych z kategorii Biznes Finanse Prawo.
W BFP zaangażowani są specjaliści od komunikacji, social media, eventów i produkcji contentu multimedialnego, a na jego czele stoją szefowie działów komercyjnych Gremi Media – Joanna Żero i Jarosław Machocki. Cały zespół już od kilku lat, w ramach działań 360 stopni, tworzy dla klientów wydawnictwa zintegrowane strategie komunikacji, projektując kampanie mediowe we wszystkich możliwych nośnikach i realizując wszechstronne działania z zakresu content, event i video marketingu.
– Formatując się przez ostatnie lata w kategorii Biznes Finanse Prawo i stając się niekwestionowanym liderem w tym obszarze, zdobyliśmy know-how, które pozwala nam teraz wyjść z kompleksową ofertą do szerszego rynku. Wykorzystując m.in. prestiż brandów, multimedialność i zasięgi platform internetowych, wychodzące także poza nasze media, potrafimy stworzyć przekaz, który trafi do odbiorcy w najbardziej odpowiednim dla niego miejscu i czasie. Opowieść, która go zainteresuje, wciągnie – mówi Joanna Żero.
BFPConceptLab stanowi ważny element strategii Gremi Media SA – lidera na rynku tworzenia treści w kategorii BFP. Jak zaznacza Jarosław Machocki, Biznes Finanse Prawo to nie tylko określenie tematyki, która codziennie trafia do przestrzeni publicznej za pomocą kanałów dystrybucji Grupy. – To także krótka charakterystyka odbiorców tych treści: liderów biznesu, profesjonalistów, ludzi aktywnych i aspirujących, dobrze zarabiających, gruntownie wykształconych, mających duże doświadczenie, ciekawych świata, którzy nie bez powodu określani są mianem liderów opinii – wyjaśnia.
Gremi Media SA to wydawca najbardziej opiniotwórczego medium 2016 r. („Rzeczpospolita” – według zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów), najchętniej czytanego serwisu prasowego (rp.pl – ponad 3 mln realnych użytkowników w badaniu Gemius/PBI za styczeń 2017 r.) oraz prestiżowych raportów i rankingów.
- Gremi Media SA
- Rzeczpospolita
- rp.pl
- Parkiet
- parkiet.com
e-mail: [email protected]