Biuro prasowe

W Gremi Media ruszył BFPConceptLab

W Gremi Media ruszył BFPConceptLab

BFPConceptLab łączy w jednym centrum kompetencyjnym dostępne zasoby, know-how i narzędzia analityczne potrzebne do kompleksowej obsługi partnerów biznesowych. Dzięki wyspecjalizowanej ofercie, wspiera klientów już na etapie identyfikacji ich potrzeb komunikacyjnych, skutecznie docierając do grup celowych z kategorii Biznes Finanse Prawo. 

W BFP zaangażowani są specjaliści od komunikacji, social media, eventów i produkcji contentu multimedialnego, a na jego czele stoją szefowie działów komercyjnych Gremi Media – Joanna Żero i Jarosław Machocki. Cały zespół już od kilku lat, w ramach działań 360 stopni, tworzy dla klientów wydawnictwa zintegrowane strategie komunikacji, projektując kampanie mediowe we wszystkich możliwych nośnikach i realizując wszechstronne działania z zakresu content, event i video marketingu.

Formatując się przez ostatnie lata w kategorii Biznes Finanse Prawo i stając się niekwestionowanym liderem w tym obszarze, zdobyliśmy know-how, które pozwala nam teraz wyjść z kompleksową ofertą do szerszego rynku. Wykorzystując m.in. prestiż brandów, multimedialność i zasięgi platform internetowych, wychodzące także poza nasze media, potrafimy stworzyć przekaz, który trafi do odbiorcy w najbardziej odpowiednim dla niego miejscu i czasie. Opowieść, która go zainteresuje, wciągnie – mówi Joanna Żero.

BFPConceptLab stanowi ważny element strategii Gremi Media SA – lidera na rynku tworzenia treści w kategorii BFP. Jak zaznacza Jarosław Machocki, Biznes Finanse Prawo to nie tylko określenie tematyki, która codziennie trafia do przestrzeni publicznej za pomocą kanałów dystrybucji Grupy. To także krótka charakterystyka odbiorców tych treści: liderów biznesu, profesjonalistów, ludzi aktywnych i aspirujących, dobrze zarabiających, gruntownie wykształconych, mających duże doświadczenie, ciekawych świata, którzy nie bez powodu określani są mianem liderów opinii – wyjaśnia.

Gremi Media SA to wydawca najbardziej opiniotwórczego medium 2016 r. („Rzeczpospolita” – według zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów), najchętniej czytanego serwisu prasowego (rp.pl – ponad 3 mln realnych użytkowników w badaniu Gemius/PBI za styczeń 2017 r.) oraz prestiżowych raportów i rankingów.