Biuro prasowe
Spółka e-Kiosk S.A., największy dystrybutor e-prasy w Polsce (Grupa Gremi Media S.A.) odkupił od spółki Thunderbolt markę ComPress. Pod tym brandem powstanie agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej 360 stopni, która będzie stanowić uzupełnienie obecnej oferty e-Kiosku w zakresie komunikacji.
Obecnie w portfolio e-Kiosku poza brandami eKiosk.pl, eGazety.pl oraz Nexto.pl funkcjonuje także agencja eContentLAB, oferująca usługi z zakresu marketingu digitalowego, specjalizująca się w realizacji kampanii z wykorzystaniem technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR i VR), social mediów, content marketingu i produkcji wideo. Marka ComPress w portfolio e-Kiosku pozwoli poszerzyć ofertę spółki o usługi public relations, czyli między innymi doradztwa strategicznego dla klientów, tworzenia profesjonalnych kampanii wizerunkowych w mediach, czy PR eksperckiego. Dzięki temu na bazie tych dwóch marek powstanie agencja oferująca klientom kompleksowe usługi public relations, marketingu i reklamy.
- W agencji eContentLAB realizujemy duże projekty w zakresie marketingu digitalowego. Wierzę, że włączenie dodatkowych usług pod rozpoznawalną w branży marką, a przypomnę, że ComPress jako brand funkcjonuje na polskim rynku od 1990 roku, pozwoli nam uzyskać efekt synergii i wyjść z ofertą kompleksowej obsługi klientów w ramach komunikacji 360 stopni, mówi Łukasz Piela, prezes e-Kiosk S.A. - Decyzja o poszerzeniu oferty o usługi public relations będzie wiązała się z powiększeniem zespołu, nie wykluczamy też, że w przyszłości dojdzie do połączenia ContentLAB i ComPressu, ale to wymaga czasu, dodaje.
E-Kiosk S.A. jest największym dystrybutorem e-prasy w Polsce, który skupia w jednym miejscu zarówno katalog e-prasy, ebooków jak i audiobooków. Celem spółki jest udostępnienie pełnej oferty publikacji, periodyków i książek w wersji cyfrowej. E-Kiosk rozwija też dystrybucję oprogramowania i świadczy usługi e-commerce dla wydawnictw. Do spółki należą brandy: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl oraz eContentLAB.pl.
Spółka realizuje ciągły rozwój platform dystrybucyjnych oraz rozbudowę katalogu i oferty, co wpływa korzystnie na budowanie przychodów w oparciu o najpełniejsze na rynku portfolio cyfrowych treści oraz dynamiczny rozwój sieci partnerskiej. Obecny katalog produktów elektronicznych, jakie e-Kiosk S.A. oferuje klientom obejmuje ponad 60 tys. pozycji (ebooki, audiobooki oraz eprasa).
- Gremi Media SA
- Rzeczpospolita
- rp.pl
- Parkiet
- parkiet.com
e-mail: [email protected]