Biuro prasowe
Prenumerator nowej oferty „Parkietu” otrzyma dostęp do wydań papierowych i elektronicznych dziennika oraz szeregu dodatków związanych z edukacją finansową. Czekają na niego również nowości: webinaria i konferencje on-line „Parkietu”, podczas których spotka się z mistrzami finansów i pogłębi wiedzę na temat inwestowania. To wszystko w wygodny sposób – w dowolnym miejscu i na wybranym urządzeniu.
W środę, 18 listopada Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, najstarszy dziennik ekonomiczny w kraju, zaprezentował nową, bogatą ofertę prenumeraty. Jak co roku, przewidziano aż 6 wydań „Parkietu” w tygodniu. Specjalistyczne i pogłębione informacje finansowe czytelnik znajdzie również w dodatkach, takich jak: Akademia Parkietu, 4 poradniki prawne, 12 książek biznesowych czy wyniki finansowe. Z uwagi na obecną sytuację i trudności w korzystaniu z wersji papierowej, wszystkie składowe oferty dostępne są także w wersji elektronicznej (wystarczy zarejestrować się na prenumerata.parkiet.com). Redakcja przygotowała dla czytelników również kilka nowości, skrojonych na miarę aktualnych czasów.
- Z myślą o obecnej sytuacji, która niewątpliwie zmusiła wszystkich do przejścia do świata on-line, wprowadziliśmy do oferty zupełnie nowe produkty wirtualne. Dzięki nim prenumeratorzy będą mieli dostęp do wiedzy dla profesjonalistów, bez konieczności wychodzenia z domu – mówi Andrzej Stec, redaktor naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet”.
Mowa o comiesięcznych webinariach, czyli e-spotkaniach i rozmowach z „Mistrzami finansów” – doświadczonymi zarządzającymi, analitykami i maklerami, podczas których istnieje możliwość zadawania pytań. Do oferty dołączyły również e-konferencje, poświęcone najbardziej aktualnym trendom i wydarzeniom ze świata finansów, takim jak: akcje, obligacje, nieruchomości, fundusze inwestycyjne czy forex (będą to 2 wydarzenia w roku).
Prezentacji oferty towarzyszy kampania reklamowa, która w swoim przekazie podkreśla to, że: - „Parkiet” dostarcza czytelnikom wszystkie najważniejsze informacje z zakresu giełdy, finansów, inwestowania i oszczędzania. Są one starannie wyselekcjonowane i pogłębione przez największy newsroom ekonomiczny w kraju. Codzienne korzystanie ze źródła fachowej i specjalistycznej wiedzy, jakim jest „Parkiet”, wyróżnia prawdziwych profesjonalistów. – mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu Gremi Media.
Działania marketingowe obejmują m.in. kampanię na nośnikach outdoorowych z portfolio Cityboard Media, w Internecie: Interia, sieć reklamowa Google oraz w mediach własnych („Rzeczpospolita” i „Parkiet”). Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.
- Gremi Media SA
- Rzeczpospolita
- rp.pl
- Parkiet
- parkiet.com
e-mail: [email protected]