Biuro prasowe

Gremi Media z ofertą prenumeraty „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na 2020 rok

Dostęp do  wszystkich wydań „Rzeczpospolitej” oraz „Gazety Giełdy i Inwestorów Parkiet” w papierze i digitalu, tygodników specjalistycznych, poradników, newsletterów i serii publikacji eksperckich z dziedziny prawa, ekonomii, biznesu - taką ofertę na przyszły rok przygotowała Gremi Media S.A i rozpoczęła kampanię reklamową.

W prenumeracie „Rzeczpospolitej” na 2020 r. dostępne będą wszystkie wydania dziennika wraz z tygodnikami specjalistycznymi i weekendowym wydaniem magazynu „Plus Minus”. Dodatkowo prenumeratorzy otrzymają w każdym miesiącu specjalny raport ekonomiczny, raport prawny oraz poradnik prawny, a co kwartał książkę biznesową o tematyce prawnopodatkowej. W ofercie znajdzie się też dostęp do e-wydania „Rzeczpospolitej” oraz serwisu rp.pl. Pełna oferta dostępna jest na https://prenumerata.rp.pl/

Komunikacja prenumeraty „Rzeczpospolitej” jest kontynuacją koncepcji z  2019 roku #wyprzedzajowiedzę, która spotkała się z pozytywną reakcją w branży  kreatywnej jak i wśród czytelników „Rzeczpospolitej”. Odsłona wizerunkowa na 2020 rok będzie realizowana pod hasłem „wiarygodne źródło wiedzy. W komunikacji wizerunkowej „Rzeczpospolitej” przedstawione są dwie grupy - ludzie, którzy wszystko wiedzą lepiej, nie mają wątpliwości, uważają, że zawsze mają rację. Po drugiej stronie Czytelnik „Rzeczpospolitej”, który wie, że nie da się zawsze wszystkiego wiedzieć na pewno, cechuje go pokora do wiedzy. Zdolność do przyjęcia takiej perspektywy lokuje Czytelnika „Rzeczpospolitej” w elicie intelektualnej - mówi Cezary Piernikowski , dyrektor marketingu Gremi Media S.A. Kampania wizerunkowa zwraca szczególną uwagę na dostarczanie pogłębionej wiedzy dla profesjonalistów, wiarygodność, obiektywizm, opiniotwórczość („Rzeczpospolita” jest najczęściej cytowanym medium od 15 lat wg IMM, ) i wiedzę podaną z wyprzedzeniem, która daje pewność w biznesie i każdej innej działalności.

Prenumeratorzy „Parkietu” otrzymają unikalny dostęp do specjalistycznych publikacji, takich jak kwartalne wyniki spółek, „Akademia Parkietu” (poradnik dla początkujących i zaawansowanych inwestorów i emitentów), eksperckich newsletterów, książek biznesowych z dziedziny prawa i podatków, poradników prawnych oraz do archiwum publikacji online i e-wydań, dostępnych dzień przed wydaniem drukowanym. Oferta prenumeraty dostępna na https://prenumerata.parkiet.com/

W przypadku wizerunkowej części kampanii „Parkietu” głównym hasłem jest „Ambitny wybór”. Ma zadanie uświadomić czytelnikowi, że zakup prenumeraty jest jego naturalnym wyborem. Kampania podkreśla  eksperckość „Parkietu”, medium, które jest nieodłącznym elementem finansowej codzienności i źródłem fachowych komentarzy.

Drugi, produktowy etap kampanii zarówno w komunikacji „Rzeczpospolitej”, jak i „Parkietu” to informacje na temat korzyści związanych z zakupem prenumeraty.

Kampania zewnętrzna  jest obecna w największych miastach w Polsce na billboardach i citylightach, na lotniskach, dworcach PKP, pociągach Pendolino, w metrze, przejściach podziemnych, komunikacji miejskiej oraz w mediach: Eurozet, Polskie Radio, Interia, Time SA oraz wszystkich tytułach Gremi Media.

 Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media S.A.

„Rzeczpospolita”  utrzymuje pozycję lidera prenumeraty ogółem wśród dzienników ogólnopolskich.