Biuro prasowe

Nowy magazyn internetowy „Rzeczpospolitej” - SUKCES.RP.PL

„Rzeczpospolita” uruchomiła lifestyle'owy magazyn internetowy sukces.rp.pl skierowany do wszystkich poszukujących ciekawych i unikalnych treści dotyczących ich pasji, spędzania wolnego czasu, zainteresowań czy inspiracji. Czytelnicy znajdą tu między innymi wywiady, reportaże, felietony oraz artykuły dotyczące kultury, stylu, podróży, kulinariów, ale również sposobów spędzania wolnego czasu przez polskich przedsiębiorców.

Startowi magazynu towarzyszy rozpoczęta 27 listopada kampania reklamowa. Punktem inaugurującym była owijka w środowym wydaniu „Rzeczpospolitej” prezentująca serwis i reklamy firmy Apart, która jest partnerem sekcji „Piękne Rzeczy” serwisu sukces.rp.pl.

Internetowy magazyn jest wyjątkową propozycją dla bardziej wymagających czytelników - stworzony do lektury „po godzinach” ma inspirować i kształtować świadomość w zakresie spędzania wolnego czasu, skłaniać do podejmowania tych przyjemniejszych decyzji, np. wyboru kolejnego kierunku podróży, stylizacji, zakupów nowego auta, biżuterii czy nowinek technologicznych. Nie ma tu miejsca na politykę oraz bieżące newsy. Magazyn podzielono na pięć sekcji tematycznych. Autorzy „Sukces Story” opowiadają historie bardziej i mniej znanych ludzi biznesu, kultury, sztuki i sportu. Pozostałe sekcje - „Styl”, „Kuchnia”, „Podróże” i „Piękne rzeczy” mają w zamyśle inspirować naszych Czytelników, jak i gdzie wartościowo spędzać czas wolny.

Serwis podlega redaktorowi naczelnemu rp.pl Cezaremu Szymankowi. - Nasz internetowy magazyn opowiada o ludziach, którzy działają i żyją z pasją. Ma również wypełniać lukę, jaką jest brak pozytywnego przekazu w publicznej dyskusji o życiu w Polsce. My będziemy patrzeć na świat z ciekawością, z oddechem, poprzez opowieści o ludzkich pasjach, podróżach, modzie, kulinariach, czy gadżetach, mówi Cezary Szymanek.

Sukces.rp.pl jest kontynuacją rozwoju produktów digitalowych wydawnictwa. Serwis Rp.pl to aktualnie trzecia siła w kategorii Biznes Finanse Prawo (4,6 mln RU, Gemius/PBI, październik 2019r.). Obecnie w portfolio wydawnictwa jest już także dziewięć serwisów tematycznych - m.in. cyfrowa.rp.pl, pieniadze.rp.pl, firma.rp.pl czy moto.rp.pl.

- Magazyn internetowy sukces.rp.pl rozszerza naszą ofertę i proponuje Czytelnikowi jakościowe treści wykraczające poza tematykę z obszaru biznes/finanse/prawo. Jednocześnie serwis stwarza nowe możliwości komunikacji dla marek premium. Obserwujemy trendy
w światowych mediach, z których jasno wynika, że reklamodawcy z branży luksusowej widzą coraz większy potencjał w wykorzystaniu dzienników ekonomicznych i ich serwisów internetowych w planowaniu komunikacji swoich marek, doceniając jakościową i zaangażowaną grupę odbiorców,
mówi Jarosław Machocki, członek zarządu Gremi Media S.A.

Kampania reklamowa prowadzona jest w mediach własnych Gremi Media S.A („Rzeczpospolita”, „Parkiet”, serwisy rp.pl, parkiet.com, serwisy tematyczne) oraz w mediach zewnętrznych (m.in. Interia, Time).

Gremi Media S.A. wydaje „Rzeczpospolitą”, „Parkiet”, miesięcznik „Uważam Rze Historia” i ich serwisy internetowe. Ponadto posiada pakiet kontrolny w spółce e-Kiosk S.A. i 47 proc. w spółce MMC Conferences S.A., organizującej konferencje biznesowe.