Biuro prasowe

„Parkiet” z niezmiennie dużym zaufaniem inwestorów indywidualnych

Gazeta Giełdy „Parkiet”, wydawana przez Gremi Media S.A. po raz kolejny okazała się najważniejszym źródłem wiedzy dla inwestorów spośród wszystkich tytułów prasowych - takie są wyniki siedemnastej edycji Ogólnopolskiego Badania Inwestorów, organizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Znakomity wynik ma też telewizja internetowa „Parkiet TV” - wygrała w kategorii telewizji internetowych i zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich telewizji.

33,3 proc. badanych inwestorów wskazało „Parkiet” jako podstawowe medium prasowe, z którego czerpią informacje. To już kolejny z rzędu, gdy „Parkiet” wygrywa ten ranking. „Rzeczpospolita” zajęła czwarte miejsce z wynikiem 10,6 proc. , wyprzedzając między innymi „Dziennik Gazetę Prawną”.

Wielki sukces odniosła rosnąca z roku na rok telewizja „Parkiet TV”. W kategorii telewizji biznesowych ustąpiła jedynie tradycyjnym kanałom telewizyjnym, takim jak TVN 24 Biznes i Świat oraz TVN24, wyprzedzając, czego nie udało się zrobić w ubiegłym roku, telewizję Polsat i Bloomberga. Bezapelacyjnie wygrała w kategorii telewizji internetowych - aż 12,1 proc. inwestorów wskazało, że jest dla nich pierwszym wyborem, podczas gdy rok temu było to 10,3 proc.

- To niezwykle pokrzepiające, że „Parkiet”, jako najstarszy dziennik gospodarczy w Polsce od 26 lat cały czas stanowi jedno z podstawowych źródeł informacji wśród inwestorów, szukających tu fachowych analiz, komentarzy i informacji z pierwszej ręki. Cieszy nas też systematyczny rozwój naszej strony internetowej, kanału na YouTube i telewizji Parkiet TV, która dziś z powodzeniem rywalizuje z tradycyjnymi kanałami telewizyjnymi, mówi Andrzej Stec, redaktor naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet”.

Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media S.A. przyznaje tak dobre wyniki „Parkietu” i „Rzeczpospolitej” to efekt budowanej systematycznie od lat marki obu tytułów w segmencie Biznes, Finanse, Prawo.

- Jakość, wiarygodność i siła przekazu - to siła tytułów Gremi Media S.A. Dziś, w świecie  wielu informacji nieprawdziwych lub nierzetelnych, przedsiębiorcy i menedżerowie szukają konkretnych i sprawdzonych wiadomości, szczególnie jeżeli są one przygotowane przez dziennikarzy z wieloletnim doświadczeniem w danej branży. Dostają to od nas codziennie, co przynosi efekty w postaci dużego zaufania, uważa Tomasz Jażdżyński.  

Spółka Gremi Media S.A. wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, miesięcznik „Uważam Rze Historia” i ich serwisy internetowe. Ponadto posiada pakiet kontrolny w spółce e-Kiosk S.A. i 47 procent w spółce MMC Conferences S.A., organizującej konferencje biznesowe.